niedziela, 28 grudnia 2014

080. little apple

 Misao/
   Hej! Jak tam minęły wam święta? Ja ich nie obchodzę, więc nie mam co opowiadać za dużo. Wyleniłam się przez ten tydzień. Nie wiem jak ja się z powrotem przyzwyczaję do rytmu uczelni. To będzie ciężkie. W sumie nie mam nic więcej do powiedzenia, więc powiedzmy, że skończę te nędzne wypowiedzi tutaj. ;)

https://www.youtube.com/watch?v=Hr-xi23Ek1o

 _ _ _
Rosesylla/
   Można by powiedzieć "święta, święta i...", ale nie dokończę, bo boję się, że ktoś może wpaść na pomysł zamachu na moje życie, a jednak chciałabym jeszcze trochę pochodzić po tym świecie. :) A przecież przed nami jeszcze Sylwester! Macie już jakieś plany? U mnie wszystko wychodzi zawsze spontanicznie i zapewne teraz też tak będzie. :) Przed nowym rokiem już raczej nie będzie postu, więc już teraz życzę wam szczęśliwego Nowego Roku!
Chciałabym wam powiedzieć, iż nie wiem, jakie będą moje kolejne notki ze względu na to, iż obrałam sobie pewien cel i chciałabym go zrealizować. Jednakże aby to zrobić, nie wiem jak będzie wyglądać moja ilość grafiki. Stąd moje pytanie, czy wolicie częściej, ale mniej, czy więcej, lecz z odstępami? :)
A dzisiaj ode mnie ... w sumie to nie wiem, czy ilość mnie satysfakcjonuje... Prawie nigdy tak nie jest, chociaż cieszę się, że udało mi się zrobić instrukcję. Druga sygnatura (ta poniżej) jest wykonana na wyzwanie na forum Shadowplay. Mam nadzieję, że się wam przyda. ;) Naturalnie pamiętajcie o regulaminie! 





_ _ _

Azulmez/
     Hejka wszystkim! Jak święta minęły? Mam nadzieję, że nie tak jak mi. Sztuczna atmosfera kochającej się rodziny to coś, co najbardziej mnie wnerwia. Gdyby nie rodzina, nie obchodziłabym świąt, ale cóż. Śnieg jak miał spaść w drugi dzień świąt, tak spadł. Jest on nawet do dziś, ale raczej długo nie wytrzyma. Ogółem tydzień minął baaaardzo leniwie. Ostatnio mam zwyczaj zasypiania w godzinach 5-7, co z tym się łączy - spanie do późna. Mi pasuje. 
     Na grafikę, oczywiście, znalazłam czas jak zwykle. Jednak z malutkim bonusikiem:) Otóż, zrobiłam swoje dwa pierwsze speedarty. Jak wyszło? Mam nadzieję, że tragedii nie ma. Robiłam go specjalnie do paczki, ale wyszło, że dziś paczek nie będzie. Pomyślałam, że i tak się nie zmarnują i wstawię wszystko co miałam do notki. A więc, macie to tak jakby luzem. Myślę, że się nie zawiedziecie, czy coś:)

 ^ praca wykonana na W innym stylu ^



15 komentarzy:

  1. Dziewczyny świetne prace :) co do planów na Sylwka, mam klientki do pomalowania i zrobienia pazurów, mam do zorganizowania impreze graficzną u siebie i jak dobrze pójdzie to impreza w innym miescie
    Szczęśliwego nowego roku :
    )

    OdpowiedzUsuń
  2. MISAOOO jak mogłaś zrobić sygnaturkę z tą lejdi :/// Za to plus dla Rosesylli - Iggy ♥♥ ale minus za Jenner xD Za pozostałe nagłówki są super <3
    Nagłówek Misao również mi się podoba, fajna kompozycja i kolorystyka♥♥
    Pierwsza sygnaturka od Azulmez jest świetna<3 A dziewoję z drugiej skądś znam... Ale nie jestem pewna co do jej imienia... Hyeri? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, masz coś do Taylor? xD W sumie ten nagłówek jakoś nie zaliczam do udanych, ale cieszę się że się podoba ;)

      Usuń
    2. I TO DUUUUŻO DO NIEJ MAM;p

      Usuń
  3. WOW .. cudowne prace. Pobieram chyba wszystkie sygnatury (albo prawie wszystkie) ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnaturka Misao z Taylor *-* Sygnaurka Rosesylli *-* Druga sygnaturka Azulmez *-* Podziwiam talent! :D Wszystkie prace są oczywiście godne uwagi, odwaliłyście kawał dobrej roboty :)
    Pozdrawiam i szczęśliwego nowego :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie.

    // scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy i również pozdrawiamy. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

      Usuń
  5. Jeny. W tej notce zdecydowanie królują sygnaturki. Są genialne! Nagłówki też fajne, ale po prostu sygnatury wymiatają wszelką konkurencję. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne dodatki. Sygnaturka z Taylor świetna :)
    Pobrałam stocki :)
    Pozdrawiam, Lady Spark
    graphic-rhythm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Hymmm... Czy będzie kiedyś instrukcja o robieniu napisów? Osobiście nie potrafię tego robić w bardziej zaawansowanym stopniu, jak np. gradient na słowie. Jak dla mnie opanowanie tego jest bardzo trudne tym bardziej w photoshopie CS6 portable.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam taki tutorial i jest na nattliv opublikowany ;) http://funkyimg.com/u2/4600/578/970571tutorial_na_napis.png

      Usuń
  8. Little apple? Czyżby tytuł zainspirowany piosenką T-ara? Bo nigdzie nie widzę jej w serduszkach z muzyką. Uwielbiam ta piosenkę tak w ogóle :D
    Dobra przechodzę do grafiki.
    Misao - sygnaturka z Taylor jest prześliczna, całkowicie skradła moje serducho.
    Nagłówek i pierwsza sygnaturka też bardzo ładne. Widzę, że bardzo lubisz Reign bo ciągle jakies prace z tego serialu :)
    Rosesylla - sygnaturki prześliczne ale w tej niebieskiej to się po prostu zakochałam ♥ Nagłówki tez mi sie podobają, ten drugi ma ciekawy efekt i bosko to wgląda :)
    Azulmez - Trzy pierwsze sygnaturki są boskie. Zwłaszcza druga jest fajnie zrobiona i fajnie się to prezentuje :)

    Na koniec, życzę Wam wszystkim szczęśliwego nowego roku!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zainspirowane bardziej oryginalną wersją - chińską od Chopstick Brothers, ale wersja T-ary też jest fajna :D Nie dałam jej, bo w między czasie wkręciło mi się born hater no i tak jakoś wyszło. No tak, Reign to jest akurat mój ulubiony serial w tym momencie. ♥
      Dziękuję za opinię, cieszę się że się podobają prace ;)

      Usuń
  9. Wszystkie dodatki są dobre jednak uważam, ze sygnatury Azulmez zwyciężyły.
    Do Rosesylli mam zastrzeżenie jedynie do nagłówków, które moim zdaniem nie są brzydkie, ale nie wypadły najlepiej. Sygnaturki boskie, z pomysłem :)
    Do Misao nie mam zastrzeżeń. Nagłówek jak i sygnaturka są czyste i dokładne co lubię w grafice ;)
    PS. Pobrałam szablon z notki 038. LONELY.

    Pozdrawiam was i życzę szczęśliwego nowego roku!
    zakazany-ogien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń