piątek, 13 września 2013

Coś się kończy, coś zaczyna.


Witajcie.
Mam dla was niezbyt dobre wiadomości. Poniekąd dwie. Chociaż nad drugą się jeszcze zastanawiam.
Caudire rezygnuje z współpracy. To jedna. Po prostu stwierdziła że nie chce ze mną współpracować.
Szanuję to. Smutno mi, ale szanuję. Dziękuję za 4 miesiące współpracy.
Druga to taka, że rozważam odejście z Szablonownicy. Skoro Caudire odeszła, nie dam rady sama prowadzić nattliv i dodawać notek na szablonownicy.
Rozwiązanie jest takie, albo odchodzę z nattliv albo z szablonownicy. 
Bo nie chcę zaniedbywać żadnego z wyżej wymienionych blogów.
Przywiązałam się do Oli przez te cztery miesiące. Może to i głupie, ale w złości powiedziałam coś nie tak, czego teraz żałuje i mam ochotę ryczeć. Nigdy nie miałam szczęścia do znajomości z ludźmi.
Jest to dla mnie ciężkie, ale nie będę się nad tym rozczulać. Po prostu nie mogę.
Postaram się w ten weekend dodać notkę z grafiką i dodatkami, ale nie jestem pewna
czy dam radę. Bo mam tylko niedzielę na zrobienie całości. Ewentualnie zrobię bardziej obszerną notkę za tydzień.
To na tyle informacji.
Jeszcze raz dziękuję Oli za współpracę.

6 komentarzy:

  1. To szkoda. Ale z jednej strony Ola była tutaj, na Maudlaisy i na Szablonownicy.. To dużo i gdyby nie informacja jeszcze niżej, to bym pomyślała, że to przez ten natłok pracy.
    Myślę, że odejście z szablonownicy byłoby lepsze. Mimo iż jest to wspaniały blog, to trzeba przyznać, że daje się tam tylko szablony, czasem nagłówki. Blogi prywatne dają większe pole do popisu.
    Rozumiem twój smutek Leno. To, że masz ochotę płakać nie jest głupie. Czasami każdy potrzebuje wypłakać swoje emocje. Więc nie może to być głupie. Wyżalenie się komuś jest lepsze, niż duszenie emocji. Tak... O mówieniu i robieniu różnych rzeczy w złości to ja coś wiem...
    Ale zobaczysz, będzie dobrze. <3
    Jak chcesz to napisz do mnie, ja zawsze chętnie cię wysłucham. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Z doświadczenia wiem, że ty mówisz wiele rzeczy, ale ludzi ciągnie do ciebie i wierzę, że Ola Ci wybaczy. Zrozumie, że to było w złości i że wcale tak nie myślisz. Musisz dać jej trochę czasu :*
    Szkoda, że odeszła, ale w pewnym sensie ją rozumiem, szkoła + 3 blogi to dużo.
    Zgadzam się z Rosesylla. Na Szablownicy będziesz mogła dodawać tylko szablony, a na natt-liv będziesz mogła dodawać co tylko będziesz chciała i koloryzacje i tekstury i sygnatury i stocki i nagłówki itp.
    Cokolwiek zdecydujesz ja będę z tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Człowiek płaczliwy znów się uryczał. ;c

    Cholernie mi przykro z powodu Oli:
    -bo po pewnym czasie w moim mniemaniu stała się częścią NL.
    -bo wiem, ile dla ciebie znaczyła.
    Z jednej strony - to było do przewidzenia, że Ola długo nie pojedzie z trzema blogami i szkołą, ale w życiu bym się nie spodziewała, że to się akurat TAK skończy.
    Mam nadzieję, że ten rozdział się nie zamknął i ma jeszcze szanse na happy end. Poza tym Ola jest dorosła i po pewnym czasie powinna być gotowa porozmawiać jeszcze raz, wybaczyć. Bynajmniej za taką osobę ją miałam i nadal mam.
    Szanuję wasze wybory.
    I zawsze będę wspierać, nieważne co będzie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeejku no wielka szkoda ; (
    ale jesli moja rada cos ci pomoze to zostan tutaj, na tamtym blogu sobie poradza bo osob maja tam wiele a tutaj ? lubie tego bloga a wiem ze sama dasz sobie rade :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Smutno trochę. Ale cóz, czasami tak bywa. Caudrie jest dorosła i hm, nie mozna jej do niczego zmuszać. A Ty sobie poradzisz, jak zawsze. Powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń