piątek, 31 maja 2013

023. Comeback!

Natt-liv powraca z nową osobą w załodze!
Po półtora miesięcznej przerwie, blog graficzny Natt-Liv powraca w pełni sił i zapału
z drugą graficzką - Caudire z bloga maudlaisy.blogspot.com.
Notki będą dodawane co tydzień, w każdej będą dodatki obydwu autorek.
Jeżeli macie jakieś propozycje lub pytania, pytajcie w komentarzach!
Obydwie autorki postarają się wam odpowiedzieć na każde pytanie lub ewentualne wątpliwości.

Pozdrowienia,
Misao & Caudire

27 komentarzy:

  1. W końcu się doczekałam!!! I to jeszcze z Caudire, to już w ogóle tu będzie graficzny wybuch. Cud, miód i orzeszki włoskie.
    A sygnaturka na początku jest boska. Matko, ty zawsze robisz takie boskie napisy.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na więcej grafiki. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj przestańcie w końcu z tymi napisami! Nie są boskie, wcale a wcale xD Normalne napisy jak zwykle.

      Usuń
    2. Skoro twoje są normalneee.... to widocznie inne są nienormalne. ^^
      Nie no...
      Może i są normalne, ale coś w sobie mają.

      Usuń
  2. Sygnatura jest świetna, genialna kolorystyka. Co do napisów to zgadzam się z Rosesyllą, ale ja już Ci to mówiłam. :D
    Jestem ciekawa Waszych prac i czekam na nie z niecierpliwością.
    Oczywiście dodaję Was do ulubionych na Impressole.
    Aha, no i oczywiście powodzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Impressole również dodane do ulubionych :D
      Przestańcie z tymi napisami no xD To żadna sztuka, mogę zrobić tutorial na następną notkę jak chcecie.

      Dziękujemy. :)

      Usuń
    2. Zrób, zrób, ja chętnie skorzystam. :D

      Usuń
    3. W sumie, to tylko zastosowanie gradientu w opcjach warstw, banał nad banały, ale skoro chcesz, to mogę napisać xD

      Usuń
  3. Szablonik przepiękny :) jak zwykle :)
    Wiedziałam, że wrócisz. A jak tu będzie jeszcze Caudire to już w ogóle będzie cudowny blog. Czekam na pierwszą notkę z dodatkami :)

    Sygnatura jest przepiękna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że sygnatura się podoba ;)

      Postaramy się, żeby notka była za tydzień. ;)

      Usuń
  4. No to tak.
    Fajnie, że wróciłaś i fajnie, że będzie tworzyła z tobą Ola ;>
    tak btw to obie jesteście GÓPIE JAK BÓD i TEMPE JAK NUSZ. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. CHYBA TY. W każdym razie jest 1:1 xD

      Usuń
    2. hejtnę cię szybko, póki cię tu nie ma.
      kopiujesz moje żałosne teksty i jesteś fajna myślisz? nie jesteś. o. :D

      Usuń
    3. no chyba nie ja :D
      no jest, póki nie pójdziesz spać :D

      Usuń
    4. Ola, czego ty się wtrącasz w sprawy dorosłych? :D

      Usuń
    5. o matko, cichać obydwie!

      Usuń
  5. wygląd jest super :)
    i cieszę się, że natt-liv znowu rusza :D
    opis co do wykonania szablonu... buahahaha! trzymacie mnie bo spadnę z krzesła :P
    pokemony dwa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dzisiaj nie idę spać, nie mam mowy, bo zaraz dopiszą coś innego xD

      Usuń
    2. haha. daj spokój :) może nie będzie aż tak źle ;)
      gópia :P

      Usuń
  6. miło że znów wróciłaś i to z jaką osoba w parze ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ej no foch ;__;
    mam mały zamiar nakopać do dupy temu, kto stworzył takie cudo na głównym i wkopał mnie w dołek, bo już myślałam, że mój nagłówek jest łądny....
    cieszę się, że wracasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale że mi? Oj przestań, mam za delikatny tyłek ;P
      W takim razie cieszę się, że się cieszysz ;P

      Usuń
  8. Czy będziecie tworzyć jakieś instrukcje? :)
    Miło, że wróciłaś i witam Caudire, którą dobrze znam właśnie z Maudlaisy! :* Mam nadzieję, że się dogadujecie! :D No dobra, po prostu życzę wam miłej współpracy! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będziemy tworzyć instrukcje. ;) O to się nie martw.
      Dziękujemy za życzenia i mamy nadzieję, że Natt Liv posłuży grafikom dobrze. :)

      Usuń
  9. Och dziękuję, dzięki tobie wróciła mi astma. -,- No ale jaka może być inna reakcja na tak cudowną wiadomość?
    A jeszcze kilka tygodni temu mówiłaś, że wątpisz, żeby Natt-Liv ożył w najbliższym czasie, a tu patrz, surprise. XD Najzajebistszy prezent na imieniny, chociaż spóźniony. Ale i tak cię kocham. |D
    No a teraz jestem ciekawa, czy Caudire dorówna Wszechmogącej Misao... Oj, poprzeczka jest zawieszona baaardzo wysoko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz co do tej astmy, nie chciałam :C
      Magdaleno, ty po prostu nie wierzysz w Aleksandrę. Mogę ci zagwarantować, że jest lepsza od "Wszechmogącej Misao". ;P

      Usuń
    2. W takim razie Aleksandra musi stać się geniuszem rodzaju, żeby ci dorównać, o Wszechmogąca. XDD No tak, może trochę nie wierzę w Aleksandrę, ale wydaje mi się, że to tylko realistyczne podejście.

      Usuń