niedziela, 7 czerwca 2015

112. Bang Bang Bang

Shandie/
   Cześć!
Ale się rozleniwiłam przez te 4 dni wolnego.. a przede mną jeszcze dwa kolejne xD Czeka mnie dwu dniowa wycieczka klasowa w góry. Módlcie się, żebym wróciła. Może mnie nie zostawią w lesie, albo nie zrzucą ze szczytu jakiegoś :x
Myślę, że dzisiejsze prace nie są najgorsze xp Najbardziej podoba mi się druga i trzecia. A wam? ;d

w/Selly



Fantazja/♣

Cześć :) Odpoczęliście trochę? Ja przyznam szczerze, że tak średnio ;c Myślałam, że się wyśpię, a tu rodzice mnie wyciągnęli na działkę ewh ; / Dlatego dzisiaj ode mnie tak skromnie, aż mi wstyd. Następną notkę mam duuużo później, więc będzie tego zdecydowanie więcej (mam nadzieje) :)

(ostatnio publikowałam podobną pracę ;D to jest pierwsza wersja)




Czekam na wasze propozycję :)
Do następnej notki xx

2 komentarze:

  1. Fantazja! Znów śliczne prace ^^ Najbardziej podoba mi się ta z Calum'em i ten różowy nagłówek pod nim :)
    Mogłabyś dać w następnej notce plik PSD któregoś z nagłówków, byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju same piękne prace tu widzę :D Cudeńka same! <3
    Shandie pierwszy i ostatni nagłówek najbardziej podobają mi się. Ale z Yoona też śliczny :)
    Fantazja wcale nie tak skromnie ;) Nagłówki i w ogóle wszystko jest cudne <3 Pierwszy i trzeci nagłówek bardzo mi się podobają :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń