niedziela, 31 maja 2015

110. you don't love me like you should

Fantazja/ 
(jestem zakochana w Hey Violet *-*)

Cześć :)
Co u was? Jak minął wam weekend? U mnie szczerze nic ciekawego się nie działo, przyznam że ten tydzień był straszny (jak nigdy). W dodatku od tygodnia budzę się po 4 nad ranem, i nie wiem czy jest to spowodowane stresem, czy po prostu mam jakiś dziwny budzik w głowie xD Chyba jak każdy pragnę już wakacji, nigdy tak na nie nie czekałam jak teraz. Myślę, nad poleceniem do brata na jakiś tydzień zobaczymy co z tego wyniknie :)

Dziś mam dla was 3 sygnaturki, 6 nagłówków w tym jeden ze współpracy z Misao, dwa Chaptery, 1 kolorowanie i 2 paczki stocków (modelki i png). Mam nadzieję, że coś wam się przyda :)


Współpraca z Misao ^




Do następnej notki x

---
Edycja autorek
Misao: Co ja tutaj mogę powiedzieć? Widać u Fantazji pasję/chęć do grafiki i chętnie rozwija swoje zdolności, co mnie niezmiernie cieszy. Powiedzmy, że nawet chyba zaczynam się usuwać w cień przy moich pracowitych i utalentowanych współautorkach. Smutne, ale prawdziwe xD (Nie, żebym uważała się za dobrą. Matko jedyna, Lena, trochę skromności. ^^"") Z Pauliną pracuje mi się dobrze, załoga również ją akceptuje, dlatego uważam staż za udany :3

Shandie: Fantazja nas pogrąża, jeśli chodzi o grafikę. Jestem tym załamana, popadłam w depresję. :< Jak można tworzyć tak cudowne prace? Nie można jej nie przepuścić, jest naszą gwiazdeczką i świecącym przykładem! :D

Sezam: Uważam, że Fantazja to wspaniała graficzka, już od pierwszej notki wywarła na mnie duże wrażenie, ponieważ jej prace były świetnie dopasowane, wszystko dobre dobrane i zgrane ze sobą. Widać, że Paulina ma zapał do grafiki i pragnie się rozwijać w tym kierunku, a to jest najważniejsze. Dobrze mi się z nią współpracuje, nie mam żadnych zastrzeżeń, grupa też ją akceptuje. Twierdzę nawet, że ta graficzka mnie przewyższa, gdybym miała powiedzieć inaczej byłoby to zwykłym przejawem zazdrości, więc nie widzę innej drogi jak takiej, że podsumuję to w sposób następujący: Staż zaliczony!

Witamy w załodze!


5 komentarzy:

  1. Fantazja kochana dasz rade :) odezwij sie do mnie jak coś na gg jak ci zadziałą wysle ci znó te baze bo zapomniałam. gratuluje przejścia stażu no i pobieram stocki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak patrzę na twoje prace to jestem załamana moim poziomem, dopiero przeszłaś staż, czego gratuluję ci z całego serca, a robisz tak śliczne prace. No dobra nie wiem co jeszcze mam napisać, ślicznie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagłówek z Harrusiem jest moim ulubieńcem ♥ Nawet nie wiedziałam, że szary i niebieski tak dobrze razem wyglądają :) Pobrałam paczuszkę stocków PNG! :D Gratulacje przejścia stażu!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jak zwykle krótko: nagłówek z Lucy Hale -> CUDO + sygnatura otwierająca notkę jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Korzystasz z topaz ReMask?

    OdpowiedzUsuń