środa, 20 maja 2015

107. We're taking the long way home


Fantazja/

Witam, witam :) Dzisiaj notka ode mnie wyjątkowo późno, ale to tylko dlatego, że w środy jestem w domu po 17 ;c 9 lekcji to zdecydowanie za dużo, jest to dla mnie strasznie męczące. No ale co ja poradzę? Na szczęście już niedługo wakacje, będę miała zdecydowanie więcej czasu na wszystko.
Ogólnie chcę przeprosić, że nie odpisuję na gg, ale znowu coś mi się z nim dzieje :( Postaram się to jakoś nadrobić (mam taką nadzieję, chociaż). Co do dzisiejszej notki, dosłownie wszystko jest z wyzwań na forum, oprócz sygnaturki z napisem 'BAD BLOOD'.

Jeśli chodzi o dzisiejsze pracę to mam dla was 3 sygnaturki, 4 ikony, 5 nagłówków, 1 plakat, 1 kolorowanie, oraz plik psd :) Mam nadzieję, że się wam przyda, a pracę spodobają.




(widnieje tutaj mój nick z forum)




Śmiało piszcie co najbardziej wam się podoba, a co nie :)
Jak zawsze czekam na jakieś propozycję.

Pozdrawiam xx

14 komentarzy:

  1. Fantazjo prace są fantastyczne ♥ Uwielbiam to jak się bawisz z tymi wszystkimi elementami, wychodzi ci to doprawdy zjawiskowo. Uwielbiam Twoje prace na WoB a podziwiac je tutaj zebrane w jednym miejscu to jeszcze większa frajda ♥
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lotus, wiem że się ciągle powtarzam, ale naprawdę dziękuje :)
      Pozdrawiam x

      Usuń
  2. cudne prace jak zawsze :D a tak się zastanawiałam, czemu nie op na gg
    bardzo podoba mi się ta twoja sygnaturka z napisem bad blood jest świetna :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje x
      Niestety moje gg mnie ostatnio naprawdę nie lubi ;c

      pozdrawiam x

      Usuń
  3. Wow! Bardzo mi się podobają twoje prace! Szczególnie to, że elementy są tak zgrabnie połączone, nie są zbite, nie przenikają się. I te kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory w pracach są cudowne! Zawsze takie intensywne!
    Pobieram plik psd :)
    Pozdrawiam, Lady Spark
    http://graphic-rhythm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie x
      Mam nadzieję, że pliczek się przyda x

      Pozdrawiam

      Usuń
  5. Wszystkie prace cudowne! <3 Co mi się najbardziej podoba to sygnaturka druga sygnaturka.. świetna jest i te kolorki <3 A z nagłówków u mnie wygrywa 2 i 3 :) Choć fanką HP nie jestem to nagłówek strasznie mi się podoba! No i plakat też świetny! Można by pomyśleć że taki film będzie ;D

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Ja im dłużej patrze na 3 nagłówek tym bardziej sobie myślę 'czemu to wyszło spod mojej ręki' :D No cóż :)

      Jeszcze raz dziękuje i pozdrawiam x

      Usuń
  6. Sygnaturki *-*
    Zapraszam do mnie http://naaailee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje x
      na pewno w wolnej chwili wpadnę x

      Usuń
  7. może w następnej notce opublikujesz paczkę png'sów? Twoje prace z nimi wychodzą naprawdę ślicznie i sądzę, że większości mogą się przydać :)
    pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje za propozycję :)
      Myślę, że taka paczka może się ode mnie pojawić, zawsze mogę zrobić sama takie stocki png :)

      pozdrawiam x

      Usuń