środa, 29 kwietnia 2015

101. It's been a long day, without you my friend

Fantazja/

Cześć.
Dzisiaj już tak oficjalnie :) Bardzo się cieszę, że mogłam uczestniczyć w 100 notce, dodać coś od siebie pomimo tego, że nie jestem tutaj od początku. Jak pisałam wcześniej strasznie się cieszę, że zostałam przyjęta, lubię grafikę... Ba! Wiąże z nią przyszłość, a tworzenie z kimś o tych samych zainteresowaniach jest czymś fajnym, lubię się dzielić z kimś swoimi pracami ;)
Wiem, że dziś nie powaliłam ilością, ale wszystko było szykowane dosłownie dzisiaj po przyjściu ze szkoły. Mam jednak nadzieję, że coś wam się spodoba, a dodatki się przydadzą.




Gdyby ktoś chciał, chętnie pracę przerobię na szablon ^.-





Chętnie skorzystam z waszych propozycji co do kolejnych prac, to bardzo ułatwia mi zrobienie czegoś. 

6 komentarzy:

  1. Druga sygnaturka jest boska no i ten nagłówek z Emmą <3 czekm na kolejne twoje posty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko śliczne *-*
    Moje serducho podbiła druga sygnatura 2, 3 i ostatni nagłówek. <3 Przepiękne. ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. "Wiem, że dziś nie powaliłam ilością" Fantazja żartujesz? Dużo grafiki dodałaś i to jeszcze jakiej :) Wszystkie prace bardzo mi się podobają. Bardzo cieszy moje oko nagłówek/tapeta z filmu Więzień Labiryntu :)
    Nagłówki drugi i trzeci to moi faworyci :D Zwłaszcza ten z Emmą.
    To może coś zaproponuje ale nie wiem czy cie zainteresuje :D Może nagłówki z postaciami z filmu Avengers ?

    Czekam na kolejny Twój post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuje, na początku myślałam że jest naprawdę malutko :)
      Cieszę się bardzo, że podobają Ci się pracę i dziękuje za propozycję ^.-

      Pozdrawiam x

      Usuń