niedziela, 22 marca 2015

094. gun in your holster ready to blow

Misao/
   Hej! Jak tam u was? U mnie nic ciekawego. Trochę pospałam, poczytałam książek, pobazgrałam w Ps... Nic specjalnego. Niedługo zbliża się 100 notka na nl! Cieszycie się? Bo ja nie xD Muszę zorganizować wszystko, a akurat następne tygodnie będą dla mnie zajęte. Nie wiem jak ja to ogarnę ale mam nadzieję, że jakoś dam radę. Razem z dziewczynami planujemy zrobić mini imprezę, więc wyczekujcie informacji! Tak w ogóle, to biorę udział w panda challenge i bardzo zapraszam wszystkich, którzy lubią wyzwania i zabawę. :D Ode mnie na dzisiaj tyle, mam nadzieję, że wam się spodoba ;)
^ bannery na wyzwania
^ współpraca z Shandie
^ wspołpraca z Arachne
^ współpraca z Lizz Kaviste
^ praca na panda challenge - film na pierwszą literę twojego nicku
https://www.youtube.com/watch?v=AK9fs4JBLVg
https://www.youtube.com/watch?v=WWO3fOGoJos

8 komentarzy:

  1. 1. szablon
    2. shawn mendes, cameron dallas, ellie goulding nie wiem czyje zdjęcie wam będzie pasować więc wybór postaci na szablonie pozostawiam wam
    3. jedynymi kryteriami które mam do tego punktu to aby w widocznym miejscu było 8 kart głównego menu(nazwy zakładek muszą być widoczne), na szablonie również musi znajdować się miejsce na 10 blogów miesiąca obojętnie czy to będzie lista linków czy html, miejsce na tekst oraz miejsce na 3 kategorie jednak ilość w każdej zakładce co jakiś czas się zmienia zależało by mi na tym aby kategorie nie były wysuwane bo nie zdaje to egzaminu na tego typu blogach, kolumna posta nie musi być duża, tak samo nagłówek, może być coś w tym stylu jak jest tutaj szablon główny wtedy pod nagłówkiem w lewej kolumnie mógłby być tekst i blogi miesiąca a kategorie z lewej strony czy jak już to sobie wyobrazicie cały układ pozostawiam wam jednak nie musi być tak jak opisałam może to być wasz własny pomysł jednak szablon musi zawierać on nagłówek, 3 html z kategoriami, tekst, 8 głównych kart i miejsce na blogi miesiąca, napis to You My Everything - spis fanfictions jednak nie musi go być ogólnie gadżety takie jakie są na YME obecnie, szablon musi być funkcjonalny i ładny to jedyne moje czego wymagam inne punkty jak kolorystyka, układ czy inne zostawiam wam
    4. http://youmyeverything-spisfanfiction.blogspot.com/
    5. pieces
    byłabym wdzięczna gdyby zamówienie wykonała Misao :)
    w razie czego pozostawiam kontakt amieszkowska0@gmail.com
    button będzie dodany za kilka minut na YME w "kropeczkach"

    OdpowiedzUsuń
  2. race są świetne, ale moje serducho podbił ostatni nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie prace cudne! <3 Bardzo podobają mi się nagłówki z PLL i w współpracy z Lizz Kaviste :)
    Ostatni nagłówek z Igrzysk super ;)

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 094. gun in your holster ready to blow
      Pobieram nagłówek z PLL na poszkole.pl :D

      Usuń
  4. Jak dużo śliczny prac! Niektóre widziałam już na forum - te są moimi faworytami, ale poza nimi podoba mi się także pierwszy, drugi oraz czwarty nagłówek. Już nie mogę się doczekać tego setnego postu! Czekam z niecierpliwością <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Cieszę się, że ci się podobają ;)

      Usuń
  5. Czekałam, kiedy zrobisz pracę z Darą odkąd wyszła sesja promująca dramę :) Pięknie wyszła. Najbardziej podobają mi się banery i praca z Kosogłosem. Cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat ta sesja jest z Esquire :D Nie mogłam jakoś się dorwać do zdjęć z dramy, ale jak znajdę coś to zrobię na pewno :3
      I dziękuję ;)

      Usuń