niedziela, 1 lutego 2015

085. sleeping monster

Azulmez/
   Hejka wszystkim! Zaczynamy nowy miesiąc, jakim jest luty. Szczerze powiedziawszy, nie mam pojęcia, kiedy ten czas zleciał. Dopiero był sylwester. No ale cóż, to poczucie czasu. A więc, luty będzie miesiącem dodatków typu instrukcji. Dzisiaj dla was mam tutorial na sygnaturę, już wam znaną. Zrobiłam także speedart, choć poprzedni miał być ostatnim, tak wyszło, że nie mogłam się powstrzymać. Taki suprajs,
bo zrobiłam aż dwa nagłówki, do jednego znajdziecie psd. Jak dla mnie - wyszły całkiem, całkiem. Osobiście bardziej podoba mi się ten drugi. Tydzień temu zapomniałam wam dać linka do fanvideo, o którym już mówiłam. Jeśli chcecie - możecie obejrzeć go tutaj. Myślę, że na następną notkę też wykombinuję kilka takich. Ze względu na to, iż zaczynam ferie. Cholernie się cieszę, nareszcie mogę odpocząć od szkoły.
Choć szczerze powiedziawszy i tak dwa ostatnie dni zrobiłam sobie wolne.
_ _ _
Rosesylla/
   Udało mi się zrobić coś na dzisiejszą notkę. Mój dołek nie znika, a ja nic nie umiem zrobić, co jest dołujące. Prace, które dzisiaj zobaczycie... powiem szczerze, że nie jestem ich do końca pewna i pomimo tego, iż nie są wymuszone, to efekt końcowy jest ... dziwny. 
Ikony, blend i jedna sygnatura jest zrobiona na potrzeby forum graficznego Aincrad Legends
Ja ostatnio zajęta jestem moim Spisem Graficznym, a w szczególności Wyzwaniami. Dodatkowo zaczynają się moje ferie, na które mam dużo planów, które zapewne nawet w połowie nie wypalą. ;) A wy już mieliście czy dopiero będziecie mieli? 
Zapraszam was także na blogi: Impressole, Lunedolly oraz Scargraf, gdzie odbędą się ( w przypadku pierwszego bloga już jest) imprezy graficzne. ;) 






~ ~ ~ ~
Przypominamy, że nabór nadal jest otwarty.
Jakby nie patrzeć mało nas tu, z chęcią przygarniemy kilka nowych osóbek pod nasz dach. 
Więc, jeśli czujecie się na siłach i jesteście dosyć sprawni graficznie, zapraszamy do zakładki nabór
No i oczywiście, pamiętajcie o regulaminie, jeśli coś pobieracie:)




13 komentarzy:

  1. Pierwsza sygnatura Azulmez jest urocza! :)
    Pobrałam materiały do instrukcji z notki 083.
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. SLEEPING MONSTER
    Dawno mnie tu nie było także przepraszam, za brak mojej obecności!
    Luty miesiącem instrukcji?? Jestem całkowicie za tym pomysłem, także obowiązkowo będę tu zaglądać!
    Azulmez:
    Pierwsza sygnaturka z IU jest prześliczna, zdecydowanie skradła moje serce. Pozostałe również mi się podobają, zwłaszcza fioletowa kolorystyka tej drugiej. ♥ Z nagłówków to bardziej przypadł mi do gustu ten z Daenerys. Z tutoriala oraz speedartu zapewne skorzystam. :)
    Rosesylla:
    Co mi tu narzekasz, że weny nie masz? Ikonki wyszły ci przecudowne tak samo ta sygnaturka z Lily♥ Z nagłówków to bardziej do gustu przypadły mi te dwa ostatnie. Pierwszy jest zbyt pusty. Obowiązkowo pobieram pliki psd.

    To tyle na dziś, czekam na kolejną notkę, życzę DUUUŻO weny i pozdrawiam Was cieplutko ;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mamy nadzieję, że te instrukcje jednak będą służyć wam przez jakiś czas:) dziękuję bardzo! co do fioletowej koloryzacji, napracowałam się nad nią, ale widzę, że nie wyszła najgorzej. również pozdrawiam;)

      Usuń
    2. Nie mam. Ja to widzę po pracach. ;D
      Pierwszy to był swego rodzaju eksperyment. ;D Ale dziękuję, to jak coś to będę to poprawiać.
      Ja nie dziękuję, bo nie będzie weny. ;D Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  3. Bardzo fajne prace.
    Azulmez - drugi nagłówek *o*
    Rosesylla - także drugi nagłówek *__*
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Azulmez obejrzałam twoje fanvideo i jest na prawdę świetne :D Zasubskrybowałam cię również tam :)
    Moją ulubioną pracą w twojej części notki jest zdecydowanie nagłówek z Meredith i Cristiną :) Kiedy jeszcze oglądałam Grey's Anathomy ( moją faworytką zawsze była Cristina, wiec przestałam w pewnym momencie oglądać ten serial , może kiedyś tam wrócę, jak przeboleję :( ) ich przyjaźń była czymś co dawało mi uśmiech :)
    Rosesylla - z twojej części notki najlepszy zdecydowanie jest drugi nagłówek i tu się zgadzam z przedmówcami :) ( A efekty wcale nie są dziwne,a mówiąc to pobieram psd do pierwszej sygnaturki :D ) Co do ferii to ja dopiero za dwa tygodnie ;/ Ale może wtedy bede miała trochę czasu by poeksperymentować z grafiką, bo na razie trzymam sie tego co umiem i i delikatnie próbuję pobudzić mój blog do życia :D
    Pozdrawiam < 33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do grey's anatomy, uważam, że powinnaś nadrobić. sporo się w serialu wydarzyło. bez cristiny, czy z nią, serial nie stracił swojego uroku:) i dziękuję za opinię.

      Usuń
  5. Pierwsza i druga sygnaturka Azu mi się najbardziej podoba! Oraz nagłówek z Kalisi jest świetny! :D
    Rosesylla, mimo tego wymuszenia, to grafika jest przednia! Drugi nagłówek jest najlepszy z całej notki! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wymuszam? Nie do końca, ale jak coś jednak nie wychodzi, to to wyrzucam. ;D
      Dziękuję i pozdrawiam. ;*

      Usuń
  6. Bardzo ładnie, kociaki! :D
    Dzisiejszą notkę według mnie podbiły sygnaturki, a w szczególności pierwsza! Tak, tak, tak! A co do prac Rose, to świetnie Ci wyszły ikonki :) No i drugi nagłówek, który uwiódł mnie kolorystyką :3
    Tak wgl, to dodaję blog do linków na Watch-MeBurn :) Będę tu częściej wpadać, albo raczek komentować, bo jestem od dłuższego czasu jednym ze stalszych bywalców :)
    Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam twojego bloga! Ale nie skomentowałam... ;c Ale już idę. ;*
      Dziękuję i również pozdrawiam. <3

      Usuń
  7. Pobrałam instrukcje, pliki psd (koloryzacje i instrukcje)
    Podobają mi się nagłówki Rosesylli i bardzo się cieszę, że na jeden z nich dała instrukcję ;)
    Pozdrawiam, Lady Spark
    graphic-rhythm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń