niedziela, 5 października 2014

068. don't touch me


Rosesylla/
Hejka. Z góry mówię, że większość dodatków dzisiaj to starocie. Daję wam rzeczy takie, a nie inne z tego względu, że nie chce mi się otworzyć photoshopa. Robię to coraz rzadziej, bo wolę włączyć jakiś film czy popisać. Przedwczoraj włączyłam program, lecz po kilku godzinnych zmaganiach nic dobrego mi nie wyszło. Co prawda jeden nagłówek nie wyszedł aż tak źle, ale dobranie do niego odpowiedniej koloryzacji graniczy z cudem. Mam pełne foldery, a żadna kolorystyka nie była dobra.
Ta notka otwiera pewne wydarzenie. Misao wymyśliła, że aby jakoś urozmaicić wam jesienny czas, będziemy dodawać posty o jakiejś tematyce. W tym miesiącu gwiazdą naszych notek będzie muzyka, przez co ja jestem wniebowzięta.
Mam nadzieję, że moje prace nie wypadły dzisiaj aż tak źle, chociaż przyznam, iż mam wątpliwości. Łapcie ode mnie tapety, ikony, stocki oraz tekstury do ikon, a ja zmykam odpoczywać. ;)

http://hostuje.net/file.php?id=9b0e89d978978a30eb67fd3c845bb97f

14 komentarzy:

  1. Świetne prace ^^ A 1 tapeta jest B O S K A ! Fajny pomysł na tematyczne notki :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. :)
      Ja osobiście miałam problem z tą 1 tapetą, bo otworzyłam program i sobie tak po prostu dodawałam rzeczy, a w efekcie bałam się, że za dużo jest wszystkiego. ;)
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  2. Cudowne ikonki! Choć, tak jak mówiłaś, trochę stare to i tak są cudowne! Najbardziej podobają mi się te z początku notki. A tapety też są cudowne! ^^ Pierwsza jest niesamowita! Fajny pomysł z tymi postaciami w serduszku :D
    Więc moja droga, pobieram paczuszkę i teksturki do ikonek oraz duuuuuuuuuuuuuuużżżżzo weny życzę! :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Niewymownie miło mi, że podobają ci się prace, a także, że pobierasz dodatki. Nie dziękuję za wenę, bo jeszcze zapeszę. ;)
      Również pozdrawiam. ;*
      PS. Regulamin jednak każe coś dodać przy pobieraniu. :)

      Usuń
  3. Praca z Ailee *____________________________________________*
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna grafika:) Tapeta pierwsza cud, miód i orzeszki! :) :D
    Pomysł na tematyczne notki podoba mi się :)
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie ikonki! Najbardziej podobają mi się Ta i Ta. A pierwsza tapeta po prostu wymiata! Śliczne kolorki :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P.S. Linki się nie dodały :/
      Chodzi mi o te ikonki:
      http://2.bp.blogspot.com/-PTDblK8VegQ/VDGGQT1KpPI/AAAAAAAAG6I/U_U7gVHnN0o/s1600/003.png
      http://4.bp.blogspot.com/-cOqV8R8obiE/VDGGRhg3CyI/AAAAAAAAG6g/uWfUnTyNjS8/s1600/009.png

      Usuń
    2. Dziękuję bardzo. ^.^ Te ikony są stare i eksperymentowałam przy nich. ;D Zresztą jak przy wszystkim ostatnio... ;D
      Jeszcze raz bardzo dziękuję i również serdecznie pozdrawiam. ;*

      Usuń
  6. Na prawdę pomysłowy jest ten pierwszy nagłówek! :D no i pobieram sobie paczkę stocków :) pozdro! :D za to ja w tygodniu wręcz przeciwnie do Ciebie, nie wytrzymałam i musiałam otworzyć Photoshopa i cokolwiek zrobić :D niby robiłam nagłówek na szybko, ale aż taki zły to on nie wyszedł :D Pozdro! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tapeta, ale bardzo dziękuję. :)
      To przynajmniej wena Ciebie nie opuszcza, ja miałam z nią problem, ale chyba go już zażegnałam. ;D
      Również pozdrawiam. :)
      PS. W regulaminie jest napisane coś, czego nie zrobiłaś w razie pobierań. ;)

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o credit, to jeszcze nie mam gdzie go wrzucić. Generalnie to zbieram sobie materiały do stworzenia własnego bloga ;) jeśli stworzę - to na pewno on się pojawi. Chociaż teraz dobrze się nad tym wolę zastanowić.

      Usuń
  7. Ale zepsułam. Dodałam zamówienie pod poprzednim postem, myśląc, że w regulaminie napisane jest "pod najnowszym postem szabloniarki u której składasz zamówienie". Robię kopiuj-wklej tutaj :)

    Witam pannę Misao! Przybywam w nadziei że wykonasz dla mnie misję specjalną w formie szablonu na mojego fanficka :)
    a) Cały szablon
    b) Na szablonie chciałabym nie zdjęcia, a szkice. Mówione jest, że maksimum dwa, jednak po cichu liczę, że uda Ci się wkomponować ich więcej... Ogółem chciałabym, żeby czarno-białe pozostały czarno-białe mniej lub bardziej, a kolorowe - kolorowe.
    http://captbexx.deviantart.com/art/Malfoys-don-t-need-to-study-409066572
    http://captbexx.deviantart.com/art/Sleeping-Dramione-405077089
    Kolorowe
    http://captbexx.deviantart.com/art/Astronomy-Tower-414834147
    http://captbexx.deviantart.com/art/Good-Morning-Dramione-415158128?q=gallery%3ACaptBexx%2F46805696&qo=47
    http://captbexx.deviantart.com/art/Goodbye-Dramione-417770118
    czarno-białe
    c) Szczegóły pracy, o, tutaj się rozpiszę. Wiem, że ilość linków może przerażać, ale zaznaczę, że nagłówek będzie tutaj centrum całego bloga. Nie chciałabym, żeby był ostro zakończony, a raczej "wtopiony w tło". Może być większy niż zwykle. Myślałam nad tym, żeby na przykład dwa kolorowe zdjęcia tworzyły nagłówek, a na pierwszym planie był szkic draco "na wpół dokończony", czarno-biały z tą wyciągniętą ręką? Ogółem nie chcę stocków na nagłówku (w sensie kwiatków, książek, zegarków czy tym podobne) bo szkice same w sobie przyciągają wzrok. Wierzę, że jakoś dobierzesz te obrazki do samych tekstur i wyjdzie z tego coś pięknego :)
    Co poza tym? Chciałabym, żeby treść była po lewej, a kolumna na część widgetów po prawej. Tło treści bloga mogłoby być półprzezroczyste i w pewnym stopniu nachodzić na nagłówek? Byłoby super. Potrzebne by też było menu - w jakiejś ciekawej formie. Na nagłówku, obok nagłówka (blisko suwaka?). W formie kółek, listków - jakiś bajer. Potrzebuję na "Spis treści", "LBA", "SPAM", "POŁĄCZENI pasją", "Czytam". Może mogłoby się skądś wysuwać? To już kwestia Twojego pomysłu i dopasowania do szablonu :) Kolory... hm, w sumie chciałabym utrzymać taki trochę mroczny klimat. Myślałam o odcieniach szarości przełamanych jakimś innym kolorem (np. użytym w css-owym menu - może blada czerwien?). Nie mam pojęcia, kolorostycznie sobie dopasuj, byle nie byłoby różowe :)
    Napis na nagłówku (pismem kaligrafowanym, dobrze widoczny):
    Let me be your hero
    (jakąś inną pod spodem)
    Granger x Malfoy - może być mniejszych rozmiarów.
    d) Adres: http://grangerxmalfoy-fanfiction.blogspot.com/
    e) pieces


    http://funkyimg.com/i/Jpq7.png - podsylam dodatkowo Twoj cudowny szablon znaleziony u was. Tutaj perfekcyjnie oddane jest to "wchodzenie nagłówka na post" i półprzezroczyste ramki. Śliczne!

    Mam nadzieję, że zgodzisz się wykonać ten szablon jako misję specjalną :)

    OdpowiedzUsuń