niedziela, 17 sierpnia 2014

062. happiness


Rosesylla

Cześć! Nie będę się dzisiaj zbytnio rozpisywać, bo raczej nie mam o czym wam powiedzieć. Myślę, że najbardziej rozgadana będę pod koniec sierpnia bądź na początku września i to nie z powodu szkoły. O czym napiszę, dowiecie się dopiero wtedy. :) Mogę wam zdradzić, iż nie mam zamiaru nagle umierać ani nic. Taak, trochę czarnego humoru. W sumie to jakoś tak ostatnio nie mam o czym gadać. 
Oddaje wam większość prac, z których jestem w miarę zadowolona (albo byłam).




↑ moja mała duma↑

Jeżeli uważacie, że natt-liv i nasza praca na to zasługują, to głosujcie na nas w sondach (klik, klik, klik). Za wszystkie głosy serdecznie dziękujemy!


5 komentarzy:

  1. Patrząc na twoje prace stwierdzam, że zrobiłaś postępy. :>
    Prace są ładne, ciekawie wykonane.
    Pozdrawiam, Invisible. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Cieszę się, że jednak troszeczkę kroczkiem na przód poszłam. :)
      Również pozdrawiam. ;*

      Usuń
  2. Twoje prace z notki na notkę są coraz lepsze! Bardzo podoba mi się ta sygnaturka pod tekstem! Z nagłówków moim faworytem jest ta Twoja duma - idealny! - oraz ten zielony, bo kolorystyka przyciąga wzrok niesamowicie. Nie mogę się doczekać Twoich kolejnych prac!
    Pozdrawiam serdecznie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę miło mi słyszeć takie rzeczy, a już szczególnie z twoich ust. ♥ Cieszę się, że poprawiam się w graficzeniu, chociaż ja myślę, iż momentami mam przebłyski jakiegoś pomysłu...
      Również pozdrawiam! <3 Na twoje prace też czekam. :D

      Usuń