niedziela, 3 sierpnia 2014

060. pretty Boy

Rosesylla

Witam. Dzisiaj znowu post ode mnie, niestety. Ostatnio mam ogromną fazę na Grę o tron (co dzisiaj będziecie mogli zobaczyć). Na początku opierałam się, stwierdzając, że to co popularne, jest złe. Długo jednak to nie trwało, bo już zostałam wciągnięta w świat wojen, intryg itd. Dodatkowo zrobiłam sobie długą listę anime, więc sierpień mam już zaplanowany. :D Nie no, przecież nie będę tylko siedzieć i oglądać. Planuję jeszcze spotykać się dużo ze znajomymi.
Czy ktoś z was ogląda serial "Doctor Who"? Bo ja chyba oglądałam serial trochę z nim związany i jestem ciekawa waszej oceny. 
Jeśli chodzi o grafikę to sytuacja miewa się następująco: nagłówki są z tego tygodnia, ikony i tekstury z dzisiaj ( i w sumie jestem z nich trochę dumna) a sygnatura z początku postu jest stara jak świat. :) 
Pozdrawiam wszystkich ciepło i proszę o pamiętaniu o regulaminie.









Mogę przyjąć jakieś zamówienie, o ile będą chętni. :)

Głosujcie na nattliv w sondzie na najlepszy blog grupowy sierpnia! Tutaj jest link do notki z sondą *puff* ;) Jeżeli uważacie, że na to zasługuje.

5 komentarzy:

  1. Hm... chyba ostatni nagłówek najbardziej mi się podoba <3 Azjatka zawsze spoko ^^
    Jeśli chodzi o "Doctora Who", to - o dziwo - oglądałam. Co prawda jeden odcinek, bo z reguły nie oglądam seriali, ale ten jeden odcinek bardzo mi się spodobał i z powodzeniem mogę ten serial polecić, nawet przez pryzmat jednego odcinka xD
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy nagłówek najlepszy! No i ostatni jeszcze ładny ;)
    Sygnaturka też fajna, a z ikonek spodobała mi się ta Cersei <3
    GoT jest świetny <3 Też się przed nim broniłam, ale tak zobaczyłam, że mój brat ogląda już jakiś czas, nie nudzi go, więc czemu nie :D
    Doctora Who obejrzałam 4 odcinki? Ostatni obejrzałam grzebiąc w telefonie, więc mnie jakoś nie porwał. Serial fajny, ale chyba nie dla mnie. Ale spróbuję się przemóc, żeby dotrzeć do sezonu, kiedy aktorzy są atrakcyjniejsi ^^
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponad rok temu miałam po raz pierwszy jakąkolwiek styczność z Doctorem Who i śmiało mogę powiedzieć, że nadał kolorów mojemu życiu. Niesamowicie wkręca i broń Boże, jeśli ktoś ogląda serial tylko ze względu na głównego aktora i jego "przystojność", bo takie osoby jedynie wzbudzają niemiłe uczucia u zagorzałych fanów. Ja w fandomie pozostałam i nie żałuję, bo dzięki DW poznałam niesamowitych ludzi i wraz z nimi przeżywam zmiany w obsadzie i wzruszające sceny. (Jeśli jednak chciałabyś się wkręcić w serial polecam zacząć od 10 bądź 11 Doktora, w pierwszym odcinku 9 efekty specjalne mogą nieco odstręczyć).
    Oglądasz Torchwood? Czy może przygody Sarah Jane? :D
    Podobają mi się dwa pierwsze nagłówki. Oba urzekają kolorystyką, jednak to ten drugi jest moim faworytem. A co do ikonek, to Sansa najbardziej przykuwa oko.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu mnie masz - przygody Sarah Jane oglądałam, gdy miałam kanał na którym ją emitowano. :) A jeszcze czasami lubię sobie zerknąć, bo to bardzo fajny serial. Stąd główny bohater wydał mi się taki znajomy jak oglądałam grafikę innych.
      Dziękuję bardzo i również pozdrawiam. ^^

      Usuń
  4. pobrałam "paper torn texture" :D
    dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń