niedziela, 24 listopada 2013

043. missing you


Hej! Dzisiaj notka tez późno, przepraszam. Cały tydzień miałam tak zajechany, że głowa boli. Na dodatek we wtorek zrobiłam sobie coś z barkiem i do teraz mnie boli, a żadna maść nie pomaga. Dzisiaj spałam przez to 3 godziny, bo nie mogłam leżeć. Tak rwie, że wytrzymać nie idzie.
Dzisiaj znowu mało dodatków, ale jakoś nie miałam weny na robienie czegokolwiek i pomysłu. Nie piszecie co chcecie - nie macie, proste. Daję wam to co mam :)
Jeżeli chcecie do którejś pracy psd, piszcie!








---
Ogłoszenia parafialne :D

Jak ostatnio widać po pracach/ilości prac/regularności dodawania notek - nie daję sobie rady sama.
A przynajmniej w tym okresie.
Stąd taka... powiedzmy - inicjatywa. Jeżeli chciałabyś/chciałbyś być współautorem nattliv i publikować tutaj swoje prace, dodatki, wszystko co chcesz - napisz do mnie na maila, który znajduje się w zakładce autorka. Oczywiście muszą być jakieś kryteria. Praktycznie są tylko dwa:
- mocne nerwy do mojego charakteru (na początku staram się jakoś hamować z moimi wybuchami złości, ale potem może być już trochę gorzej. Przyznaję się bez bicia xD)
- 3 prace graficzne (oczywiście 3 różne. Może to być nagłówek, banner i sygnatura. Albo co innego. Coś, w czym czujecie się dobrzy.)
Więcej nie będę wymagać, na prawdę - a osobę do pomocy niestety potrzebuję xD
Jeżeli nikt się nie zgłosi, może dojść do tego, że na pewien czas zawieszę nattliv. 
Po bo prostu nie będę dawała rady, a nie chcę dodawać notek gdzie są 2-3 prace.

Buźki, Misao.

18 komentarzy:

  1. 3 ostatnie nagłówki są BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeeej ten przedostatni nagłówek to cudo*.*
    W szablonie nie widzi mi się jakoś to menu na nagłówku. Jakoś tak pusto w około XD
    A chętni na pewno się znajdą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby, bo mam tyle zajęć, że nie daję rady. Rodzina, praca, studia ;__; Istny koszmar.

      Usuń
  3. Pierwszy nagłówek strasznie mi się podoba *-*
    Wspłółczuje, musi strasznie boleć :< Chciałam zawiadomić, że pobieram koloryzacje (wszystkie) z notki: living or dead, always ahead,
    tekstury i koloryzacje (wszystkie) z notki: 030. tides will bring me back to you,
    wszystkie koloryzacje i tekstury z notki 029. lovey dovey dovey.

    Miłego wieczoru, zdrowiej :) A i super wygląd natt-liv ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że nowy szablon się podoba! Boli jak jasna cholewcia, serio.
      Równiez miłego wieczoru życzę :D

      Usuń
  4. O fajnie. Nie miałam już jakie blogi odwiedzać. ^^
    Ten szablon jest śliczny. Zakochałam się w nim. <3
    Druga sygnaturka jest świetna. I to nie tylko zasług jednego z moich ulubionych członków EXO. xd
    Drugi i czwarty nagłówek powalił mnie. Są świetne i jakbyś chciała zrobić do jednego z nich instrukcję - byłabym wdzięczna (najlepiej do tego czwartego). ^^
    Grrrr super propozycja, ale ja niestety mam już bloga na którym publikuję, a nie chcę się porywać z motyką na słońce, bo nie wiem czy bym się dała radę wyrabiać.... Chociaż, ostatnio mam dużo zapasów... Ale z drugiej strony ja nie robię powalających prac, więc może lepiej nie ja, bo zniszczę jeszcze zdanie o twoim blogu i będzie, że przyjęła takie bez talencie....
    Napiszę na gg, ale mam wahania...
    Grrrrr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałaś jakie odwiedzać, to łaskawie przyszłaś na nl, czuję się poniżona xD Szablon z D.O? Wydaje mi się tyćko pusty, ale lepsze to niż za dużo :D
      Instrukcji na konkretny na pewno nie zrobię (a tym bardziej wideo, chociaż ewentualnie pisemną. ale nie będzie mi się chciało XD) Jak ja się nie wyrabiam z jednym, to wolę nie wiedzieć co ty byś miała z dwoma :c A tam, zniszczyć zdania o blogu nie można, serio :P

      Usuń
    2. A mi się podoba ta "pustka". Nie, w tym sensie cię odwiedziłam. zawsze ciesze się z twoich notek, ale teraz cieszę się podwójnie, bo zapiłaś tą graficzną ciszę. ;D
      Wiesz, ale ja mam mniej rzeczy na głowie i nauczyłam się gospodarować czasem. A grafika - mam wenę. ;d

      Usuń
  5. Śliczne są te nagłówki *_* Z chęcią bym się zgłosiła do pomocy, jednak chyba jestem zbyt mało doświadczona w kwestiach graficznych, a patrząc na twoje prace to jednak trochę za mało co umiem teraz :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. afsdgtbrtnb, no na litość boską, nie wymagam geniuszu, sama nim nie jestem. Poza tym, Zawsze mogę pomóc podszkolić, jak ktoś tak bardzo się upiera xD
      Poza tym, jak to niektórzy mówią - yolo. xD Zawsze można spróbować :P

      Usuń
  6. 2 ostatnie nagłówki, zwłaszcza przed ostatni, są cu-do-wne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam, chciałam powiadomić, że pobrałam szablon z notki urodzinowej: 1 urodziny natt-liv!, wykonany przez Caudire, na bloga http://dziedzictwo-poludnia.blogspot.com/

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza sygnaturka i przedostatni nagłówek!
    Moi faworyci dzisiejszej notki <3
    Mam nadzieję, że dużo osób się zgłosi ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie nagłówki są śliczne. Najbardziej podoba mi się ten przedostatni, ale ten kolorowy też, jest super. Szybko wracaj do zdrowia :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bry.
    Pobrałam teksturę z notki 040 i tak przy okazji przejrzałam parę twoich notek... boże, robisz genialne sygnatury *o*
    Pozdrawiam, Rinne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamuś.. jakie to śliczne *o* Zakochałam się w twoich pracach.
    A spróbuję swoich sił i wyślę ci moje prace. A co mi szkodzi.;D

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń