poniedziałek, 18 marca 2013

019. Chasing Satellites


Hej! Zdziwieni, co? :D
Tak, zaledwie 3 dni po poprzedniej notce - następna notka! Robię postępy. Zobaczmy na ile xD
Tak normalnie, to bym dodała tą notkę w sobotę.
I dorobiła coś jeszcze, nie wiem, jakieś koloryzacje, pliki psd...
Może nawet tutorial. Ale ja niiic nie wiem. :>
Co za niespodziankę przyszykuję wam w sobotę - ja nic nie wiem! (Jeżeli nic mi nie wypadnie oczywiście.)
Dodaję tę notkę tak szybko iż ponieważ nie chcę, aby veriolle czekała tak długo. Sama nie lubię, jak coś u kogoś zamawiam i muszę dłuuugo czekać.
Dlatego, kochana. Dziś tylko zamówienie dla ciebie!

Zazwyczaj nie jestem zadowolona ze swoich prac, lecz teraz ci zazdroszczę szablonu. 
Chyba wykonam sobie nowy na mój blog z opowiadaniem :> Zmobilizowałaś mnie, gratuluję! Rzadko komu się to udaje. Przyznam się bez bicia, że coraz lepiej "kumam" css. Czuję normalnie jak się rozwijam - cudowne uczucie. :D
Oczywiście nadal to jest tyle co nic, ale zawsze coś jest. 

Kliknij w podgląd, aby zobaczyć jak wygląda szablon.
Kliknij tutaj, aby pobrać.   

Prawo do pobrania ma tylko i wyłącznie veriolle, chyba że na jej blogu szablon zostanie zmieniony, wtedy dopiero można będzie pobrać ten jako wolny.
Jeżeli pobierasz, dodaj link do mojego bloga na stronie głównej.
Powiadom mnie o tym, że ustawiasz szablon.
 Veriolle, jeżeli masz jakieś problemy z kodem, pisz. Mam zachowaną kopię kodu w notatniku.

Do następnej notki, kochani ;*

7 komentarzy:

  1. DZIĘKUJĘ JEST CUDOWNY!!! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah, zapomniałam.
      Żeby załadować szablon, pobierz plik i wystarczy wgrać go jako "zapasową kopię" szablonu. :)
      Cieszę się, że ci się podoba. :)

      Usuń
  2. Szablon wyszedł ciekawy, ale jakoś nie przypadł mi do gustu...To ja już się nie mogę doczekać się nowej notki *_* byle do soboty!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ci w sumie skomentowałam na dA :D
    ale skoro już weszłam na natt-liv to już i tu skomentuje :D
    praca całkiem niezła. w sumie przyciąga uwagę.

    tak naprawdę to weszłam tu z nadzieją, że znajdę coś ciekawego,
    co będę mogła sobie pobrać, a tu niccc ;c
    także ten no, czekam z niecierpliwością do soboty ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam przekonana że nic nowego tu nie zobaczę a tu takie miłe zaskoczenie :D !!
    czekam do soboty i wiem że się nie zawiodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Och, śliczne ma on kolorki. ;*
    chociaż to nie jest taki mój styl to słusznie jesteś zadowolona. ;*
    czekam z niecierpliwością ( iciekawością) do soboty. ;D

    xoxo
    Kaśka (ona331)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dodatki z Twojego bloga zostały użyte w szablonie na blogu http://wczorajszy-sen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń