niedziela, 6 stycznia 2013

12. Safe & Sound


"Hold on to this lullaby,
even when music's gone..."

Hej wam!
Nie wiem co mnie wzięło na TS. Po prostu urzekła mnie ta piosenka.
Jak widać, jest nowy szablon. Mam nadzieję, że się spodoba wam. Bo przecież o to chodzi. Pisząc to mam dziwne uczucie, że zaraz się rozpłaczę, albo coś. I dunno why. Ale jest.
U mnie w sumie nic ciekawego... Moje życie jest nudne jak flaki z olejem. Na prawdę, uwierzcie.
No ale ten... nie ważne. Nie jestem skłonna do opisywania dzisiaj. Mam dość hejtów ze strony ludzi, na prawdę... Nie ważne, czy do mnie, czy do jakichś celebrytów, czy do rzeczy, czy do zachowań... Po prostu mam dość. Ale to tylko ja.
Mam dla was koloryzację i nagłówek. No i sygnatura na początku postu. Nic specjalnego.
Pobierajcie i czytajcie regulamin. Proszę. 
Jestem do waszej dyspozycji, ale... szanujcie mnie. Ja szanuję was. Szanujcie moją pracę.



Piszcie co chcecie w następnej notce, skarbeńki, dobrze? Bo nie wiem czego potrzebujecie...
(Od razu mówię teksturom nie, bo nie umiem ich robić.)
tt - @EvilMisao 

Bywajcie, kochani.
~Misao

14 komentarzy:

  1. Moje nie jest nudne ale myślę że głębiej każde życie jest ciekawe na swój sposób, piękny szablon , co za kolory, żywe krwitę - piękne dawno nie widziałam takiego życia na szablonie ;)


    Pozdrawiam { coneq.blogspot.com }

    OdpowiedzUsuń
  2. Nasz kochany metalek nagle przerzuca się na Taylor? Aj, kochana kryzys wieku młodszego cię dopada. XD
    Co do grafiki:
    Sygnatura piękna, chociaż nie do końca podoba mi się napis. Czerwień-zieleń, akurat w tych odcieniach to rzecz, której nigdy nie mogłam przetrawić. :)
    Nagłówek - wiesz co myślę.
    Koloryzacja - czy to... Czy to??? Aj, nieważne, ale wydaje mi się, że już gdzieś te kolorki widziałam... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię Ci się, że masz dość;*

      Ale co tu się stało! Jest pięknie!!! W domu jeszcze na większym monitorku obczaję ten piękny szablon, ale skoro w lapku powala, no to tam będzie jeszcze piękniejszy (zastanawiam, czy to w ogóle możliwe;p) !!!

      Jestem z Ciebie dumna. Znów nowy post <3 Co do sygnaturki uważam, że ten napis wykonałaś MISTRZOWSKO! Ja NIENAWIDZĘ efektów tekstów, obramowań i cienia na pracach, a Ty zrobiłaś to... Pięknie! Pierwszy raz coś takiego mi się podoba:) A nagłówek i koloryzacja - sama wiesz <3

      Usuń
    2. eee, btw to nie miało być odpowiedzią do Shaay, nie wiem czemu tak mi się kliknęło :p

      Usuń
    3. Hahahhahaah, czasem mnie rozwalasz, Jasminko. (Pozwól, że będę cię tak nazywać :D)"krwitę? ja j*bie." to zwykła literówka, kochana :P

      Wiesz, jeżeli chodzi o szablon, to się ostro namęczyłam z css >D Chociaż jak potem przeglądałam to co napisałam - aż tak dużo tego nie ma. :P I też wątpię, aby na większym był ładniejszy. Prędzej brzydszy, bo będzie więcej niedociągnięć widać :D

      Jeeej, cieszę się że jesteś ze mnie dumna. Zgredek dostał skarpetkę, Zgredek jest wolny :D (nie wiem czemu, ale tak jakoś mi się skojarzyło). I niezmiernie cieszę się, że podoba ci się edycja napisu. :P Osobiście robię to nie po raz pierwszy, ale tylko dlatego bo nie było widać go wcale a wcale na takim tle. Kompletna innowacja, że tak to ujmę.
      Nagłówek i koloryzacja? Hm, nie wiem co można powiedzieć na koloryzację, ale tej samej użyłam do sygnatury :P

      Tak BTW, hahahaha dodałaś 3 komentarze na raz - szalona. ;D
      Pewnie po prostu kliknęłaś "Odpowiedz" zamiast dodaj komentarz. :D

      Usuń
    4. Nagłówek śliczny. Coś po wpisie widać, że nie w sosie? ;c

      Usuń
    5. Joeanna, ojj baaaardzo nie w sosie.

      Usuń
    6. Zgredkiem mnie rozwaliłaś po prostu! <3 Mówię Ci, że ta innowacja jest ge-nial-na!

      Literówki literówkami, ale jak się kogoś zna kilka lat i ogląda w jego wykonaniu po prostu jedno wielkie dno a nie postęp (miło jest zaglądać do Ciebie i do innych - wciąż się rozwijacie, zaskakujecie, wzbudzacie we mnie dumę, lecz W TYM KONKRETNYM PRZYPADKU w ogóle nie jestem dumna, ani trochę, wręcz jest mi przykro, że takie osoby po blogosferze chodzą) to można to tylko skomentować dwoma słowami "ja j*bię".

      Nie jestem typem osoby osądzającej pochopnie. Nie jestem typem grafika, który śmieje się z początkujących grafikujących, który nie podzieli się swoimi trikami, który milczy na komentarze, który odpowiada tylko 'elicie', który nigdy nie pomoże. Wiesz, że taka nie jestem:) Jeśli kogoś naprawdę nie toleruję i nie mogę przetrawić, to tylko dlatego, że ta osoba na przełomie lat (a w TYM PRZYPADKU tych lat będzie już... 6? więc to dość sporo i moja ocena na pewno nie jest pochopna) okazała się być podłą intrygantką, wysyłającą chamskie komentarze do 'ofiary', przed którą jednocześnie udawała przyjaciółkę (a 'ofiar' było sporo), niszczącą naprawdę utalentowanych ludzi (którzy zniknęli stąd m.in. przez nią), ale przede wszystkim oszustką ukrywającą się pod różnymi motywami literackimi, feniksami i innymi patetycznymi hasłami, które w moim odczuciu są po prostu sztuczne i żałosne.

      Myślisz, że czepiałabym się literówek? ;p

      I wiesz co?;* Wolę być szalona i dodawać nawet 10 komentarzy na raz (to nie Onet, tutaj komentarze nie mają wpływu na nic, na żadne miejsce w rankingu, więc to żadna zbrodnia) niż być nieszczerą z Wami wszystkimi i ze wszystkim, co tutaj dla Was robię;*

      Usuń
    7. Szalona - jak można się tak rozpisać :p ja to potrafię, nie ma co <3

      Usuń
    8. Dobrze, dobrze Jassminko. Nie wnikam.
      Nie znam sprawy także nie osądzam. Ale cieszę się, że twoje wypowiedzi są wyczerpujące :P
      Ja już nie mam weny i co rozwijać :P

      Usuń
    9. Jak nie masz co rozwijać ;> oczywiście, że masz! <3 o graficznym talencie mówię!

      Usuń
    10. Hahaha, bardziej chodziło mi o to, że nie mam co rozwijać w wypowiedzi pisemnej tutaj (komentarz) :D
      Ale skoro twierdzisz, że talent graficzny - to jutro postaram się coś naskrobać w ps.

      Usuń
  3. Pobieram koloryzację :)
    Iza :3

    OdpowiedzUsuń