niedziela, 7 października 2012

007.The Carpenter


 Hej wam, ludziska! 
   Jak tam u was? U mnie nic ciekawego. Cały weekend spędzam na uczeniu się do examu. Toż to jakaś masakra. Studia wykańczają, naprawdę.Właśnie upiekłam sobie babeczki czekoladą i są pyszne. Nie podejrzewałam siebie o talent cukierniczy. Serio. Cóż, chyba więcej na temat siebie nie mam nic do powiedzenia. Przejdźmy do ogłoszeń parafialnych bloga:
1. Wykonuję zamówienia na nagłówki/szablony na strony internetowe/fora za symboliczne 2,3,5 zł w zależności od wkładu włożonego w daną pracę. Cóż, trzeba jakoś zacząć zarabiać dodatkowo przez hobby, bo jak na razie całe moje dochody z agencji reklamowej pożerają studia. + mam jeszcze jeden powód, ale nie mogę wyjawić.
2. Zamówienia na blogspota na szablony i elementy graficzne są darmowe.
3. Utworzę panel zamówień, gdzie każdy będzie mógł złożyć zamówienie na dowolny element graficzny począwszy od ikony/favikony skończywszy na szablonie.
4. Bardzo zależy mi na rozwoju natt-liv, dlatego postaram się współpracować z jak największą liczbą stron/forum internetowych. Jeżeli masz stronę i chcesz powiększyć ruch sieciowy, możesz się zgłosić do współpracy. Ja dodam do panelu po lewej stronie, a ty mój button w widocznym miejscu. 
5. Jeżeli macie jakieś pomysły dotyczące rozwijania się natt-liv, piszcie na maila: misao.kuchiki@gmail.com bądź: misaokiller@gmail.com jestem zamiennie na tych dwóch e-mailach.
Dobra, koniec ogłoszeń parafialnych.
Dzisiaj mam dla was dwie koloryzacje psd, nagłówek, plakat VD4 i szablon na blogspota. Jeżeli ktoś by go chciał ustawić u siebie, to pisać w komentarzu, podam odpowiednie dane. :)

No to wszystko, kotki. Widzimy się za tydzień!

Kliknij w podgląd, aby pobrać.
Kliknij w podgląd, aby pobrać.

3 komentarze:

  1. Jak zawsze pobieram . Cudoo . :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wygląd, zapraszam na nowo otwarty blog :http://xdynamites.blogspot.com/ , blog mam nadzieję iż będzie się rozwijał .

    OdpowiedzUsuń